Dream big - Be BIG.

Jag har tröttnat på att vara trasig, så jag har börjat sätta ihop mig själv och mitt liv igen. 
Jag färgade mitt hår häromdagen, för mitt hår är fint när det är mörkt och mörkt är faktiskt bra ibland. Imorgon börjar intensivträningen med en fin vän som behöver fina ord just nu. (Jag mår bra av att göra så att andra blir bra.) På måndag skall jag få en ansiktsbehandling med mycket därtill (Genom att göra mig fin mår jag bra) Jag unnar mig själv saker hela tiden. (Kläder, fina skor, fina ord, mysiga hemmakvällar, tid med mig själv endast)
Det gör att jag mår bra.

Jag vet att allting kommer att bli bra, och det gör allt bättre och enklare att hantera.
Allting kommer att bli bra - För jag är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback