Allt för er.

Min familj är det finaste jag har. Och jag har tänkt väldigt mycket på det. På hur bra man egentligen har det utan att se det, man ser bara alla saker man saknar, sådant som egentligen inte spelar särskilt stor roll i slutändan.

Jag har insett att jag inte hade varit någonting utan min familj, och jag har varit mer stolt över dem. För de är så fina, så bra. De är bäst, och helt oersättliga.

Jag har fått en uppfattning om att de flesta känner såhär om sin egen familj, och det är precis så det skall kännas. För man har rätt att känna att man hör hemma i sin familj. Det ska kännas som att familjen inte är hel när någon saknas, det skall vara tomt om alla inte är där.

Det är våra familjer som gör oss till de vi är, de är värda allt livet kan ge.
Glöm aldrig bort vilka som alltid står bakom dig, vilka som alltid kommer finnas i dina hjärtan. Din familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback