How do you know that it's right? Hur vet ...

How do you know that it's right? Hur vet man att man tycker om någon? Vet man det? Känner man bara det? För jag får så ont i mitt hjärta när jag tänker tanken på att krossa någon så fin som hans hjärta bara för att jag inte känner tillräckligt mycket. Kan man tvinga sig själv att tycka om någon? Kan man det? Jag hoppas verkligen att man kan det för han är så fin, och jag vet att han aldrig skulle göra någonting för att såra mig. Men det sorgligaste av allt är att mitt hjärta är vilse och det känns som att detta är min sista chans med honom och jag vill verkligen inte gå miste om den. Jag vill tycka om honom, jag vill så himla mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback